Pages

torsdag, december 08, 2011

Bokat.

Jag har hela tiden gått och väntat på att det ska bli januari,
inte bara för att beställa klänningen utan även för att få boka in våran vigsel,
fick detta sagt till mig för nått år sen då jag mailade.
Men för några minuter sen tänkte "Ehh spela roll. Jag ringer och kollar."

Så jag googlade upp numret och ringde.
Gick hur bra som helst att boka så nu är det bestämt.
22 Juni 2012 kl.15.00 :)

Hon som ansvarade för bokningen undrade om jag hade nått önskemål om vigselförättare.
Men har ingen aning faktiskt. Behöver någon som inte känns stel.
Någon som inte skulle bli stött över att jag faktiskt typ bestämt
allt den ska säga, även om den får säga det på sitt sätt.
Det kommer ju inte vara någon 10 minuters ceremoni,
jag vill ha stolar uppställda, bord bort plockade mm.
Den ska dessutom kunna jobba på midsommarafton.

Så har du något tips?
eller en varning på en som kanske inte skulle passa.

0 kommentarer: