Pages

söndag, februari 28, 2016

Flagande.

Förmiddagen spenderades på stranden, var lågvatten när vi kom så var verkligen verkligen långgrunt. Viran har fått värmeutslagsprickar så hon tyckte det sved när hon badade så hon badade typ ingenting idag.

Natta blev rätt trött tidigt så vi gick redan vid halv 12 och åt lunch men sen blev det lite bråkigt för att få de att ta sin powernap. Efter vår powernap insåg jag att jag börjat flaga på övre delen av ryggen där jag glömde smörja in mig första dagen (den del jag inte kan smörja själv), har ändå varit väldigt noga med att smörja.  Därefter har jag smörjt mig med skyddsfaktor 50 där och med aloe vera men hjälpte inte. Nu när jag försökt få bort det mesta så skulle jag smörja mig med aloe vera så brände det och sved något enormt. Nu hoppas jag det verkar fort för usch va ont det gjorde. De flesta (förutom barnen) då har föresten börjat flaga så är inte ensam.

På kvällen åkte vi in till Salandan där jag fixade akrylnaglar med lite blåturkost glitter på tipparna. Vira målade sina naglar rosa och fick en liten blomma målad på varje finger och så testade hon fiskspa. Det var himla kul då hon tyckte det kittlades en del.

När mina naglar var klara hade andra redan börjat äta så tog en del rester från alla så fick mig en liten buffé. Hehe. När de andra for till ett ställe som hette Funky Money valde vi att åka hem och kolla lite på Emil. 

När det var dags att ta bort plattorna var det inte poppis för Natta som fick ett megautbrott. Men tillslut fick vi sova.

0 kommentarer: