Pages

torsdag, februari 25, 2016

Shopping.

P har glömt att ändra sitt mobilalarm så den väckte mig klockan 6 den tredje dagen, kunde inte somna om. Så tillslut började jag i mörkret för att inte väcka de andra leta efter mina träningskläder. Det tog ett tag men tillslut hade jag hittat allt utan mina trådlösa hörlurar men de fick gå med ett av de smås istället. Sen bar det ut och våra bungalows ligger i en backe. Vi har dock våra längst ne i backen men upp och ner för denna backe körde jag tre gånger, cirka 20 min tog det.

Efter frukosten gick vi ner till stranden. Där gick viran direkt för att fläta håret. Jag satt och gjorde henne sällskap. Trots att hon är jättehåröm så gick det bra, gjorde lite ont bara har hon sagt. Nu slipper vi iaf hålla på och borsta hennes hår ett tag vilket kan vara en kamp. Jag tog mig en massage under tiden som jag väntade med.

Lunchen åts på den ställe vi ätit på sen vi kom hit som heter Moon walk bar. Och efter det gick vi upp mot vårt hotell men stannade vid ett apotek då Bella reagerat mot solkrämen vi har. När jag visar den kräm vi har säger att den är typ bäst mot allergi. Jo tack jag vet, jag har googlat järnet på det men tydligen hjälpte inte det. Men nu tog köpte vi en som ska tydligen vara swnsitive för barn men anpassat för ansiktet. Vi får se om hon reagerar på denna.

Hela familjen utom Vira tog en powernap som jag och Natta vaknade från först så för att vi inte skulle väcka P och Bella gick vi ner och badade lite i poolen.

Vid 18 gick vi till en restaurang över gatan som heter Cozy, svenskägd. Där åt jag bbq lionribs vilket var väldigt gott. Efter åkte delade vi på oss där P och farfar samt de små gick tillbaka till hotellet medan resten av oss åkte till Salandan då jag bland annat skulle hämta min sarong jag köpte dagen innan. Väl på salandan shoppandes det en hel del få jag köpte en hatt, ett par fladderbyxor med slits typ, aloe vera, plåster och två par haremsbyxor till de små då de fyller 3 år.
Vid 22 bar det av hemåt för att sova.  

0 kommentarer: