Pages

lördag, februari 06, 2010

Avklarad.

då var melodifestivalens första deltävling avslutad..
jag är nöjd.. känns iofs som en medioker början..
men så brukar man ju ofta känna.. eller iaf jag.
jag är alltid så hipe:ad vid första deltävlingen
och tror så mkt på att iår kommer de bästa hittills.
sen brukar jag alltid tycka att det blir bra i slutänden. :)
jag tror desamma kommer vara iår.

den här omgången så fick Salem Al Fakir högst poäng av mig..
och resterande 4 som gick till omgång 2 fick ungefär lika poäng.
sen tycker jag det är synd att hon Linda inte gick vidare..
men jag hade ändå inte velat offrat nån av dom andra heller.
var en jämn deltävling.. inga wow!
var faktiskt förvånad att jag tycker om Pain of Salvation..
himla bra låt även om jag väntade på att gitarristen skulle
ställa sig upp nån gång och låten skulle dra igång. :)

visst tycker jag det är lite otime:at att vi åker till thailand..
men känner ändå ingen sorg för det.. menar vi ska ju till thailand! :D
kommer nog ändå kunna se melodifestivalen genom svt play.
min bror kommer ha med sin laptop.. och det kommer jag utnyttja! :)
kommer väl dock inte ses live och kunna rösta..
men känn som sagt ingen sorg för mig :P

2 kommentarer:

Denise sa...

Pain of Salvation fick min "röst". Tyckte Salems var okej, men vääääldigt tjatig =)

Anna Högrelius sa...

Pain of Salvation fick min röst också. Även jag väntade dock på att den skulle komma igång lite mer, men i efterhand när jag visste att den inte skulle det så blev den ännu bättre. :]

Salem var okej, men tycker att det mesta han gör låter likadant och blir tjatigt.