Pages

torsdag, februari 18, 2010

Thailand.

helo da har jag antligen fatt tag pa en dator. :)
har i thailand ar det bra.. runt 35grader. nice!

flygresan ner var inge roligt..
mycket pga jag inte kan sova sittandes..
vira sov inte heller nage bra som jag var radd for..
hon sov ungefar 1h pa arlanda..
sen kanske allt som allt en 1,5h pa planet..
och da fast vi hade bra platser och kunde lagga
henne pa golvet med sin filt och kudde.. men nej..
hon ville inte sova anda! :(

men sen vi kom ner har det varit bra..
P har varit lite dalig i magen och brant sig..
hos mig svider det lite pa ena axeln men annars
har jag hittills klarat mig bra.
bast har vira klarat sig.. men kanske for vi ar sa
nog med henne och solklader som vi har med oss
ar helt klart super bra! :)

jag har redan hunnit med en oljemassage, thaimassage,
pedikyr och fotmassage.. himla nice! :)
allt har gatt pa 300bath var sa typ 70kr. helt ok!

nee nu ska jag forsaka lasa igenom lite jag missat.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

HÄRLIGT!! Jag är hur avis som helst. Det kom ännu mer snö i E-tuna idag, så vintern försvinner aldrig. :[

Ha så jättemysigt och ge Viran en puss!