Pages

tisdag, februari 09, 2010

Vunnit.

Jag var ju med i en tävling hos Mansondust för
inte så länge sen om ett par skor till viran.. :)
och se på fan.. jag vann.. eller viran vann.
men ändå.. vet inte när jag vann nånting sist! :)

nu är ju frågan va man ska välja för skor på skoor.se
finns ju en hel del söta.. men man kanske ska vara
förnuftig och välja ett par neutrala så hon kan ha
dom till allt.. suttit och tittat en del och känns också
bäst att kanske ta några med sula..
hälften av skorna har nämligen sulor som mokasiner..
så dom skulle hon ju bara kunna ha inomhus.

egentligen kanske man är lite tråkig som väljer
ett par "förnuftiga" skor.. men ändå..
fast förnuftiga och förnuftiga.. vita är ju inte bra..
nee jag skiter it.. får bli ett par rosa. :)

fast jag tror jag skickar tillbaka svar om
vilka skor jag väljer på eftermiddan.. så jag inte
bara hetsar iväg ett svar.. kanske hinner ångra mig. :)

0 kommentarer: