Pages

lördag, februari 06, 2010

Sjuttiosju.

det är ingen vikt som vill ligga på..
även om jag är himla glad över att ha nått den.
sjuttiosju komma noll kilo är just nu den vikt vågen visar..
det är exakt den vikt jag hade på inskrivningen.
bebikilorna är nu borta.. :)

nu har jag iofs några kilo kvar.. en 9 kilo skulle
jag vilja gå ner men.. om jag går ner till 70 vore jag nöjd.
men strunt i det nu.. just nu är jag glad över denna vikt..
jag är ju faktiskt gått ner hela 10.6kg sen september. :)

3 kommentarer:

Emma sa...

Nja har inte heller skrivit ett brev utan också punkter om saker jag vill ha och inte ha. Att jag tycker sugklockan är läskig tex och har tänkt använda mig av lustgasen, tens i tidigt skede, akupunktur också den som man tar i tidigt skede. Och sen kanske jag vill veta sista chansen till ryggbedövningen men inget jag tänkt vilja använda utan bara veta sista chansen ifall. Och måla upp senarium det har vi gjort då det kan tom bli så att det kan bli akut kejsarsnitt ifall det visar sig att bebis inte kommer ner/ut, det är ingen som sagt det utan är vi själva som tänkt att det kan hända..

Denise sa...

Du är jätteduktig och jag märker varje ggn jag ser dig att du gått ner. Nästan roligare för mig eftersom jag ser den stora skillnadne jämfört med de som ser dig var och varannan dag (försöker intala mig själv att det finns NGT positivt med att bo här borta.. ;) )

Carolina sa...

Grattis, vad duktig du är som är tillbaka på inskrivningsvikten - sen så finns det väl alltid mer kilo man vill ska försvinna - du kommer fixa det galant!

Kika gärna in hos mig, finns några finfina tävlingar där att delta i ;) kram!