Pages

lördag, februari 06, 2010

Mens.

nu kommer jag vara väldigt intim kankse för
det flesta.. skyll det på alkoholen.. eller på att jag är jag.
men sen jag satte in min kopparspiral har jag haft mens..
troligtvis hade jag inte haft den alls än om jag jämför med
min mamma som jag är väldigt lik inom detta område..
aldrig haft nån direkt mensvärk att tala om eller problem.

men sen jag satte in spiralen har detta ändrats då hon
inte fick mens förrän hon slutade amma..
och det har jag ännu inte gjort då vira fortfarande får
amma på mornarna och även nån gång ibland på eftermiddan..

men idag fick jag min mens.. eller fick den halvt igår..
iaf är det första gången jag verkligen blivit glad för att få den..
och det har bara att göra med att thailandsresan att göra..
för har jag den nu kommer jag *korsar min fingrar*
inte ha den då vi är där borta och hur time:at skulle inte det vara..
aldrig haft den så time:at sen jag käka P-piller och kunde
avgöra själv när jag hade mens eller inte. :)

0 kommentarer: