Pages

fredag, februari 12, 2010

Nära.

nu är det väldigt nära.. imorgon klockan 9
packar vi in oss i maries bil och sen bär det av till centalen
där vi ska med ett tåg till Arlanda..
därefter så hoppas jag att vi ska få en bra flygresa..
hela klart det som jag är mest nervös över.
start och landningen.. har köpte earplanes så hoppas på det.
annars får hon amma helt enkelt.. vi får se hur det går..
kanske hon inte reagerar alls.. läste nått om fontanellen
inte är igenväxt märker dom inte tryckskillnaden så mycket.

sen kommer vi ju till själva flygresan..
och sovandet.. vira gillar ju inte att sova på nån.
mm.. vi får som sagt se hur det går.. fram kommer vi iaf.
värre blir nog hem.. man har nog inte lika mycket energi då.

men sen är vi nog äntligen i thailand och ska bli riktigt
härligt med ca 30graders värme. LOVE!
kommer nog dyka upp här under resan!
men tills dess C YA! :D

3 kommentarer:

pethra sa...

ha det bäst =)

Mad sa...

Tack =) Jag tror han är mest lik mig just nu och när han va nykommen va han mest lik sin pappa!

Ha en underbar resa och sola lite för mig med??

Kram

Linda sa...

haha, precis.. det kan man aldrig veta... :-)