Pages

fredag, februari 19, 2010

Mer.

nu sitter jag på min brors dator..
så nu har man svenskt tangentbord vilket
underlättar en hel del måste jag säga. :)

bara för att jag igår stoltserade med att viran fortfarande
var vit som snön hemma i sverige så fick jag såklart
tillbaka det.. såg ikväll att hon fått lite färg på
fötter, armar och i ansiktet.. jag som smörjt så bra
och att hon dessutom haft dessa solkläder på sig.
men nee man får inte lyckas med nått känns det ibland som.
som tur är har hon inte bränt sig utan man ser att det är
en färgskillnad bara.. men ändå.. inte nått jag är glad över.
imorn blir det smörja mer och inget mer helo kitty..
den är nämligen inte långärmad så kan vara därför.

idag har jag gjort flätor i luggen eller va man ska säga..
lite obekvämt som det alltid är med flätor..
men jag hoppas obekvämheten ska väga upp att slippa
få hår i ansiktet istället.. vi får se va som vinner..
kan ju också vara för att dom är nygjorda som det känns lite.

idag tog vi en tur till Patong på kvällen och kollade lite..
inte direkt nått att sätta i julgran.. men kanske om vi
(bror ,P och jag) kommer iväg på en drickarkväll så kanske.

glömde att säga sist att jag även vaxat mig..
gjorde jag redan första dan.. tog ben, brazilian och underarmar..
sen testade jag även på theading på ögonbrynen..
då de plockar med en sytråd.. blev himla bra! :)

sen en grej om flygresan också..
att flyga över Dehli i Inden och kolla på staden uppifrån
mitt i natten med alla ljus det var himla coolt.
försökte ta kort men det gick inte alls bra. humf!

nee gå och sova blir det nog snart..
vi hade tänkt och kolla melodifestivalen del. 2
men då svtplay inte hade det så försöker vi ladda hem..
det går inte super snabbt kan jag säga så det blir att få
titta på det någon annan dag.. då ska jag ladda upp lite
bilder också så ni får se hur vi har det. :)

2 kommentarer:

Denise sa...

Va najs med lite pampering där borta! Anatr att allt kostar en bråkdel av vad det gör hemma =)

Anna Högrelius sa...

Åh, vad mysigt ni verkar ha! Så härligt att få bli bortskämd. :]

Jaa, Robin fick jobbet som fotograf så han börjar i morgon! :]