Pages

söndag, augusti 02, 2009

Mys.

vira har blivit ett riktigt litet hejare på gåstolen..
hon far runt i hallen och vardagsrummet som
värsta racerföraren.. och man får akta sina tår när
man är ute och går för ser hon en vill hon jaga en.. hehe
hon är sååå söt min lilla mini. :)

idag hade vi faktiskt en jätte mysig stund hon och jag..
hon höll nästan på att somna ståendes i sin gåstol..
så jag tog upp henne och skulle bära henne till sin säng..
men väl där så gnällde hon en del.. visst hon hade somnat
efter en stund men istället för att låta henne gnälla lite så
tog jag upp henne och märkte att hon somnade direkt när jag
hade henne mot mig så jag tog henne till soffan där jag satte
på ett avsnitt av gilmore girls (ja, jag har börjat kolla på serien igen!)
och där låg hon och sov på mig i ett avsnitt.. det var sååå mysigt! :)

i lördas lyckades jag plocka 1½liter blåbär..
mamma lyckades dock plock nog dubbelt det på samma tid.
vilket var ungefär 2½ - 3 timmar som vi var ute..
kan ju inte direkt säga att jag är världsbäst på att plocka..
men gott som tusan är det.. ätit blåbär och mjölk i några dar nu.
nu har jag bara lite kvar så jag ska nog ta och göra en paj.

lär nog inte ta mig ut i skogen igen för att plocka..
jag fick väl en 15+ myggbett och vira en 10 st så jag vet inte
om det är värt det.. vira verkar dock inte bry sig om sin bett..
inte sett henne försöka klia en enda gång och hennes börjar redan
bli mindre och nästan försvinna medans där mina sitter..
där börjar skinnet försvinna.. dumma dumma mygg!

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Nu syns det tydligt att ögonen är bruna =)

Denise sa...

BTW, vågar ni ha allt det där på tvbordet? Charlotta river ner allt hon ser! Både för Elviras och era fina prydnadssakers skull ;)