Pages

måndag, augusti 31, 2009

Kryssning.

ihelgen var det alltså dags för parkryssning..
vi hade sååå himla roligt.

började vid 13.30 då bussen for iväg mot sthlm..
vid 15 ungefär tror jag vi var framme i frihamnen.
där får man ju som vanligt vänta hur länge som helst
för att man ska få komma på båten.
men tiden faktiskt bara flög förbi.. vi började med en namnleken..
dock körde vi aldrig klart så ingen hann förlora. :)

på båten gjorde vi flickor oss iordning och sen gick vi till restaurangen
där vi bokat bord och där åts det god helstekt fläskfile..
där såg vi dessutom ryggen på Glenn. :)
efter det bara det av till taxfreen där det handlades
en del sprit och lite smarties. :)

pojkarna gick sen ner det till hytten medans vi flickor
gick till funclub där vi satte igång med drickat. :)
efter ett tag kom pojkarna och så satt vi där ett tag..
kryssningsvärden kom och presenterade schemat och plockade
sen upp lite jubilarer vilket bland annat var jag och pethra..
då pethra fyllde år den 9 aug och jag fyller iövermorgon. :)

efter det flöt kvällen på och vi var nån gång nere vid club7
där jag pch pethra tänkte sjunga karaoke men det var 45 minuters
väntetid så vi drog ner till hytten och shotade lite av min
lakris shot som jag köpte på taxfreen och hur kul som helst när
alla faktiskt shotade.. vet inte varför jag tycker det är kul med shot.
men det tycker jag och ju fler som shotar desto roligare..
väldigt ofta är jag själv.. och det är jätte tråkigt!

efter ett tag tog vi oss tillbaka till club7 för att vänta på att
få sjunga I kissed a girl... men när låten innan vår låt kom
meddelade DJn att nu var det sista låten.. så vi fick aldrig
framföra våran karaokelåt.. men men..

sen sprang timmarna iväg.. jag satt och pratade med en
jag fick för mig var jätte lik Sookie i True Blood.. hehe
dansade lite.. och drack en hel del drinkar..
sen blev jag för onykter och började dricka vatten.

sen hittade jag ett dansgolv ute på däck.. och fick med mig
alla dit för dom spelade typ 90tals musik..
så där hoppade vi runt en timme tills klockan började
närma sig 4 och alla utom marie och martin började bli trötta.
men alla beslutade sig för att gå och lägga sig..

jag sov inte vidare bra.. folk hade efterfest..
båten vibrerade och det blev himla ljust i hytten..
men det är sånt man får offra för att ha en sån himla rolig
kväll som vi hade.. och det får jag tacka min kära vänner för.
bättre vänner får man nog leta efter och det är som är
så himla kul är att vi inte är par som umgås..
vi är som ett stort kompisgäng med både tjejer och killar. :)

xoxo.

3 kommentarer:

Marie sa...

Word. =)

pethra sa...

säger som marie. ;)

Denise sa...

Nä, för jag känner mig ju inte alls utanför på ngt sätt =(
Men jag är glad att ni hade det så roligt.