Pages

fredag, augusti 28, 2009

Shopping.

idag har jag varit hos tandläkaren..
fick veta att jag hade ett hål i min visdomstand..
så om en vecka ska jag dit och laga den.
tur att man har tandläkarförsäkring. :)

efter det drog fick jag med mig P och vira ut till TP..
där jag "behövde" hitta nått tills imorrn då vi
drar iväg på våran semesterresa för iår.. en kryssning. :)
med oss följer Marie&Kristian och Pethra&Martin.
ska bli sååå himla kul. :)

både jag och P hittade lite saker på Kappahl..
jag har aldrig direkt handlat på kappahl tidigare
men de två senaste gångerna jag faktiskt hittat nått
så har jag gjort det just på kappahl..
antingen har jag inte gett Kappahl en chans..
eller så har dom fått in bättre saker eller.. det värsta..
jag kanske har gått och blivit en tant! :)

den här gången inhandlades ett topp, en tunika och ett par leggings..
P gjorde ett fynd och hitta en pike för 99kr.
mitt var ju som alltid på ordenariepris.. förstår inte..
jag hittar aldrig nått på rea.. iofs så är jag dålig på reavaror också.

toppen är lite i kimonostuk och båda är som ni ser i lilaton :P

sen tänkte jag att jag skulle köpa lite lim till mina lösögonfransar
som jag införskaffade för ett bra tag sen och bara använt en gång.
hoppas jag kan sätta dit dom själv.. har aldrig försökt.
iaf så tänkte jag att jag behöver nog en foundation också..
frågade personalen där om råd och vips så landade notan på 585kr.
inte direkt det jag tänkt när jag klev in där..
och då jag ska åka på kryssning kanske det är billigare där..
så att inhandla de jag handlade just nu kanske inte var det bästa.
fick lov att åka ner till stan för att lämna tillbaka det..
såå himla dåligt av mig.. men va gör man.. har inte råd med det!

xoxo.

2 kommentarer:

Charlotta- skrutten! sa...

Kimonotröjan var jättesnygg! Och ja, de är visst lila båda två... konstigt!

Anna Högrelius sa...

KappAhl har fått in skitsnygga kläder! Jag köpte nya jeans där för nån dag sedan.
Fast vi har kanske gått och blivit tanter båda två. 27 år är kanske en magisk gräns. ;]