Pages

söndag, augusti 23, 2009

Fullrulle.

idag har det varit fullrulle nästan hela dagen..
den började med att vi körde babysim där vi
gjorde en ny grej då man ska ha sin lilla bebis på ryggen..
såg en freda då vi körde familjesim att det var en
som hade ungen så.. men att den höll i själv i bh-banden. :)
men såå avancerat har vi inte kommit till än.. hehe.

efter det bar det av till Willys där vi handlade lite grann..
förstår inte hur tiden bara rinner iväg när man är där inne.
40 minuter tog det för oss att handla 3 kassar för 800kr.

sen drog vi hem där jag och vira gick och la oss och myste
i sängen medan P såg på F1kval reprisen.
vid 13 väcktes vi och vi rensade lite i lägenheten..
därefter bänkade vi oss för att att se formel 1. :)

så fort barre tagit sig in som 1a över mållinjen så for vi ut
mot solvik där vi tittade på ett hus som vi insåg att vi inte ville ha.
nee jag vill bo här i slagsta.. dock lär man inte få nått billigt här. :(
jag kollade inte så himla länge utan jag och vira for iaf
vidare på Me&I party hemma hos en från mammagruppen..

där handlade jag matchande set åt mig och vira..
och sen hade dom även en t-shirt som jag inte köpte sist
jag var på Me&I party i vintras.. då vira bara var 2 veckor..
det var en t-shirt med F1 bilar på och nu var den på rea..
blev för tok för dyrt i slut enden.. men fina kommer vi vara.. :)

denise och CL8 var också med på partyt och efteråt
åkte vi hem till oss och lagade veg.lasange och såg på film.
riktigt mysigt och en grej som vi skulle göra fler gånger..
om dom inte bodde sååå himla långt bort! :(
men jag ska övertala P.. som jag inte tror är svår övertalad..
att vi nog ska ta oss en dagsutflykt till Uppsala. :)

Charmlotta. ;)

Ibland undrar man varför de alltid vill ha den leksaken den
andra har.. den lilla gula bitsaken åkte fram och tillbaka
mellan vira och charlotta då båda väldigt gärna ville ha just den. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Bra bilder på gullungarna!