Pages

måndag, augusti 10, 2009

Rosett.

hittade en video från youtube där dom gjorde en rosett av håret..
som jag sett att lady gaga har haft.. såg dessutom inte så svårt ut..
så jag tänkte att jag skulle försöka mig på och göra en..
även om jag knappt gör nått med mitt hår.
men iaf.. här har ni resultatet :)

nu satte jag den för långt bak..
den ska ju vara mer mitt på huvet..
och dessutom så satte jag inte direkt och pilla länge..
såå den kan nog bli mycket bättre..
vore kanske kul att göra tills man ska festa någon gång..
tror dessutom det är lättare om nån hjälper en.

vill du försöka finns instruktions videon här.
xoxo.

4 kommentarer:

Denise sa...

Cool rosett! Mimmi pigg =)
Vill lära mig att göra fiskbensfläta. Mitt hår är fort så kort, så det går inte att göra så mkt med det, men sen!

Anna Högrelius sa...

Coolt! :D

Mad sa...

Så fint!!
Självklart kommer jag uppdatera om partyt ikväll;)

Louise Caroline sa...

Gud vad fint du har gjort! Bra video också. När jag provade sist blev det pannkaka men den här videon var mycket bättre. Måste prova jag med. :)