Pages

söndag, augusti 23, 2009

CL8.

igår var vi på namngivning för Charlotta..
denise och jakobs lilla sötnos.. även kallad elvis. :)
det var en trevlig tillställning som innebar en hel del fika..
dom hade nämligen ett fikabord som var proppfullt med
godsaker från delicato.. så nu har vi hela frysen full.. hehe

Finaste!! :) // BebisBästisar.

är himla bra då jag faktiskt snart fyller år..
knäppt då jag inte räknar dagarna som jag annars gör..
men det ska ändå bli kul att få presenter..
även om jag inte orkar leta fram min önskelista..
folk får helt enkelt köpa va dom vill iår :P

xoxo.

2 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Haha, jag sa ju att ens egen födelsedag inte blir lika speciell efter det att man fått barn! ;]

Vad fin Vira är. Börjar bli stora tjejen nu. :]

Denise sa...

Va? Ingen önskelista?! =)