Pages

söndag, augusti 16, 2009

Impuls.

blivit en hel del uppdaterande nu då jag inte direkt haft orken
de senaste dagarna så en hel del inlägg har det kommit
på bara någon timme och än är det ju inte slut..
måste ju berätta om denna dag också! :D

idag hade vi inte mycket mer planerat än att vi
skulle på premiären på fortsättningskurs 1 på babysimmet.
kul att vara igång igen.. vi gjorde inga nya grejjer idag..
utan var mer repetioner.. men det gjorde inget.
vira kan hålla i sig i kanten på bassängen utan att man håller i..
testade lite grann.. men man vågar ju inte låta henne
vara där i mer än några sekunder.. hehe :)

direkt när vi var klara där for vi till Lidl för att inhandla en
omgång med nya blöjor då vårt lager börjar tryta..
såå nu har vi lagrat upp igen med 2 paket. :)

efter tänkte vi att vi drar en liten vända förbi Ps föräldrar
i kvicksund och ser va dom gör denna sönda.
när vi kom dit var dom precis på väg ut genom dörren mot
Ikea och Media Markt så vi följde med och där var vi även
inne på billiga nisse.. vi hittade inget förutom en stekpanna på ikea..

inte ofta man går omkring på ikea i 3h och enda man har att
visa upp efteråt är en liten grej.. men vira fick även en
gossedjurs bulldog av farmor och farfar så hon var rätt nöjd. :)
vi kollade dock upp vad det skulle kosta att köpa ny soffklädsel..
lite under 2900 kr skulle det gå på.. skulle bli himla snyggt!

jag känner att dan har helt klart tagit ut sin rätt med
allt gående och bärande på vira i bärselen.. för även om man kanske
inte direkt får ont i ryggen av min manducasele..
så känner man ju ändå efter ett tag att man går omkring med en
9kilos bebis på magen.. så jag funderar starkt på att natta kudde. :)
så natti natti på er.. ses i nästa vecka.. Ps semester vecka! :D

xoxo.

3 kommentarer:

Mad sa...

Nja, han gick nog i normal fart;)

Charlotta- skrutten! sa...

Jag satte CL8 i babybjörnen för att se hur tung hon var. Efter 5 minuter gav jag upp. Så jäkla obevämt och ont i axlar och mage. När jag bär henne på ryggen i Patapumen kan jag gå hur långt som helst utan att känna ont någonstans. Tips är alltså att bära henne på ryggen i fortsättningen...

Lilian sa...

Denise - det som är så bra med den här manduca.. man får inte ont i ryggen av den då den är ergonomiska bärselen när den är korsad i ryggen. :)