Pages

torsdag, juli 24, 2008

Kanske.. ?

idag har jag varit hos pappa och ätit
blåbärspaj.. åhh så gott det är :)
men jag förstår inte vart all vaniljsås tar vägen..
man får fylla på och fylla på.. hehe :)

sen jobbade jag 14 - 19..
medans både jag och chefen var kvar kom det
in en för att söka lite extra jobb..
då sa chefen en himla intressant sak.
"jaa det kan ju behövas framöver då vissa kommer
gå på mammaledighet sen.. "
kan detta betyda att jag får komma tillbaka.. ?
för hon sa ju inte att jag skulle sluta eller nått.
jaa vi får väl se va hon menade med det.

just nu är P och ser på Batman filmen..
själv ska jag nog inte göra så mycket mer idag..
jag är ju trött.. som vanligt..
men snart borde väl järntabletterna börja kicka in.

xoxo.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Tja, vi har lite olika uppfattningar helt enkelt. Själv tycker jag att bara idén att designa en bikini (som dessutom skulle framhäva BYSTEN) till spädbarn är sjuk. Redan från barndomen ska det sexualiseras och det ställer jag mig emot. När vi var barn så sprang vi nakna, sen fick vi ett par trosor typ och till sist baddräkt. Bikini använde vi inte förrän i tonåren, iaf inte i min umgängeskrets.
För några år sedan gjordes stringtrosor till barn, och det är lika sjukt det. Vad hände med barndomen?