Pages

måndag, juli 28, 2008

HöstNyheter.

idag kom 7 kartonger med höstnyheter..
lite tidigt egentligen då vi inte har riktigt har
plats då rean tar den mesta platsen..

det kom massa fina grejjer.
jag som tidigare har tyckt att vi haft fina saker..
men inget jag direkt fallit för..
det kom helt klart nu.. :)

köpte 3 tanktop linnen i lila, rosa och mörk grönblå..
2st olika tunikor.. en stickad i grått med söta fickor på sig..
och en lila som är vid.. båda tog jag i M..
men tänkte faktiskt på att i höst kommer jag vara större..
så det finns helt klart utrymme för en mage att växa :)

speciellt bra var att den lila mörka färgen som kom..
är exakt den som jag mest älskar bland alla lila nyanser som finns.
ser inte bra ut för min plånbok då höstens plagg kommer
gå en hel del i just den tonen. :)

jag måste säga att järntabletterna..
även om jag inte tar så många som det står att man ska ta..
verkligen har hjälpt.. visst jag är lite trött på kvällarna..
men det är inte alls som förut med likgiltigheten och så.
väldigt väldigt bra :)

xoxo.

0 kommentarer: