Pages

måndag, juli 21, 2008

Försöker.

försökt flera ggr att skriva ett inlägg..
men det blir inge kul.

tröttheten vill inte försvinna och med den
har den med sig likgiltighet.. gör bara det jag måste.
vilket är att jobba.. är inne i en 8dagar isträck period.

på ett sätt är det skönt att jobba stängning..
man kan slappa hela dan.. se på dool och oprah.
men sen att ta sig ur soffan är svårare..
och få i sig lunch.. då jag aldrig gör av med tillräckligt energi.
så jag får alltid tvinga i mig lunchen..
för annars blir jag vrålhungrig sen när jag jobbar.

idag är jag föresten 15 fulla veckor.
bäbin ska tydligen vara lite större än en tennisboll
dvs ca 9-10cm och väga ca 50 gr.

nee måste duscha.. äta och dra till jobbet.
xoxo.

4 kommentarer:

Marie sa...

Jaaa, vi kommer också dra i det snåret. Så fort Ville ätit så man vet att det tar en stund innan han ska ha igen. Orkar ICKE med den där kön igen. Hehe

Denise sa...

Järnpiller järnpiller och sen lite järnpiller...

Denise sa...

Svårt att tänka mig att det är värt att åka till Sthml bara för att lära mig profylax...

Denise sa...

Så sant, jag ser nog J framför mig ganska hjälplös också. OM han nu är där dvs. man vet ju inte när det sätter igång och han är ju förmodligen i Uppsala så. Tar minst 3 h för honom att komma till stan om ngn hämtar honom. Får man ha med sig sin mamma istället? =)