Pages

onsdag, juli 02, 2008

Blandad Kompott.

gah.. blir tokig.
sen jag sett SATC filmen och fullkomligt Älskade den..
så vill jag se den igen.. så jag försöker få hem den.
men nej.. det verkar smått omöjligt..
om jag inte vill ha filmad med kamera eller divx.
och nee på en 50 tum kan jag inte se med den kvaliten.
suck.. :)

iövrigt rullar allt på..
de vet nu på jobbet att jag ska behålla barnet
men har inte sagt någe speciellt.. mer än grattis.
hade jag inte förväntat mig någe annat heller..
va jag har sett så snackar hon ju skit till mig om de andra.
så då lär hon ju göra samma sak med mig.. såatt.

idag kom Pe förbi jobbet och då jag slutade 20 min senare..
så fick vi till en trevligt fika. :)
sen åkte jag till Ps jobb för att skriva ut en sak från libro..
eller var det pampers.. jaja.. iaf så har jag nu en blöjpapperskorg. hehe.

bm sa ju till att den här tröttheten det skulle minsann gå över
efter v.12.. och eftersom jag är över nu..
typ 12+1 så borde den var över.
men icke.. kanske är lite otålig.. men men :)

vagnar verkar också finnas i överflöd..
folk har vagnar både här och där..
vi ska kolla på nån som Ps arbetskolega köpt..
allt jag vet om den är att den är svart/grå..
den inhandlades av dom för 7000kr och har lufthjul.
va nu det betyder.. men iaf.. lär ju inte vara gratis..
men annars har min kusin och dom en svart/blå vagn..
som vi skulle kunna få för 800 kr.

vi får se var det blir..
folk verkar iaf kasta saker efter oss.. vilket är kul.
gratis är gott. :) men man ska väl inte ropa hej än..

det jag hoppas mest på just nu är att mitt blåmärke..
som jag förövrigt fick efter blodtömmningen hos bm
ska försvinna.. har haft en gigantiskt i och runt armvecket..
som inte sett bra ut.. är fortfarande runt en 50 öring stort..
men det ser bättre ut.
på tal om 50 öringar.. så är mitt eksem helt okej..
inge var har direkt kommit ur det.
och bara jag inte får nån sårskårpa så ska det kunna försvinna
utan att lämna nått ärr eller liknande efter sig.
hoppas hoppas hoppas!

P håller på att försöker få DC och funkar på min dator..
går mindre bra kan jag tala om.. suck.

xoxo.

2 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Lufthjul = punka-varning! :P Du måste pumpa däcken i tid och otid. Gummihjul är mycket skönare, då kan du inte få punka och slipper att pumpa däcken.

Denise sa...

Det stod ju att man inte kunde hämta ut blöjhinken förrän 3 månader innan födsel, men det står ju inget på lappen om datum, så det är väl bara att hämta ut?