Pages

tisdag, juli 15, 2008

Minnen.

kollat runt på lite bilder ikväll..
från bl.a turkiet förra året.. parmiddagarna..
Ps 25års fest och WT Kryssningen vi åkte med M&K.

haha finns så mycket minnen som man fortfarande
bara kan skratta rakt ut åt ..
som när vi låg i vår hytt för att sova..
på morgonen när vi vaknar så har K ett täcke som han
ligger på.. och ett som han har på sig.. + min t-shirt.
han somnade nämligen ovanför sitt täcke..
sen när han vaknat på natten hade han tagit Ps täcke..
och tagit en t-shirt som låg på golvet.
det roliga var också att P vaknat på natten och frysit..
drog på sig en liten handduk för han tänkte ..
jaa vi bor ju i en C-hytt.. så det finns väl inget täcke..

jag kan fortfarande as garva rakt ut när jag tänker på det här..
lika mycket som när vi upptäckte allt på morgonen.
det är såna minnen som man lever på..
dock gör det en också en himla sugen på att festa lite..
men det är långt kvar innan det blir av igen.

xoxo.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir bara lite småutflykter nu på semestern. Ska en sväng till Utö, gröna lund, typ junibacken & lite sånt som alicia tycker är kul.. Annars räknar vi med att ta en sista minuten i höst...själv då, ska ni göra nå skoj?

Denise sa...

Jag tänkte imorse när jag cyklade till jobbet att man borde gå ut på krogen och dricka Cola. Bara för att shake en sista gång på dansgolvet innan man blivit för fet... =)
Så, Harrys lördag? ;)

Marie sa...

Vi kommer skapa andra minnen nu tillsammans och det kommer festkvällar igen, absolut! =)

Jag hade glömt bort det där med täcket. Skrattade rakt ut när du messade om det och nu när jag läste det så garvade jag igen. Haha. Det var _verkligen_ roligt.

Anonym sa...

ja men häng med nån dag ut till mamma & pappa...vet inte när vi åker dit, men jag kan ju säga till om det blir i helgen eller kanske nästa...vore skoj

Denise sa...

Jag ska förmodligen till Lidköping den helgen...

Denise sa...

Förresten- hur fixar man en sån där snygg rubrik som du har. Det är ju ingen vanlig mall från Blogger?

Denise sa...

Fast jag råkade trolla bort Baby-countern. Ngt med flash på jobbdatorn som gör att jag inte kan få den till min blogg igen. Får fixa hemma.

Anna Högrelius sa...

Hehe, hon är en liten poser vår kära dotter. Men jag gissar att hon blir dansös. När hon blir lite äldre ska vi sätta henne i dansskola, så får vi se vad hon tycker. :]

Jaa, fika! Hur jobbar du i veckan?