Pages

torsdag, juli 24, 2008

Lekande lätt.

igår var det tänkt att jag skulle jobba på tuna park..
iaf trodde jag det.. men tydligen hade hon
på tuna som har hand om det där dubbelbokat.
så det var bara för mig att åka hem igen..

lite jobbigt att ha trott hela dagen att man ska jobba..
och sen är det inte så.. hade man kanske kunnat
bokat upp någe annat.. vem vet.

iaf så när jag åkte hem så åkte jag förbi
en nyöppnad frisörsalong.. hårateljen..
så där hoppade jag in och fick mitt hår toppat..
vilket verkligen verkligen behövdes..
har inte toppat mig sen i mars eller nått.
klippte till luggen lite också så nu är den kort igen.

sen skyndade jag mig hem för att kunna åka med
till sätra brunn för att kunna följa med P när han åkte
och firade sin syster som fyllde 29år.
så rätt bra att jag inte behövde jobba..

i SB gick vi till nån uteresaurang eller nått evenemang..
där dom hade grillbuffe och nått jazzband som spelade.
stod i kö sjuuukt länge för att få mat.. 1h mer eller mindre.
och inte vidare jätte gott var det inte.
som tur var så betalade inte vi för maten..
så jag åt ju ändå gratis och det var inte helt fel.

igår tog jag de första järntabletterna så vi får se
om det hjälper.. står 3 - 4 varje dag..
men jag tog bara 2.. känns som lite är bättre än inget.

idag och imorrn jobbar jag stängning.
vi har förresten upp til 70% på typ hela butiken..
är typ inte alls mycket som inte ska vara med.
men iaf sen på lörda är det dags för malmamarken..

ååååh va jag längtar till jag får smälla i mig samisktbröd.
varm och färskt och gott.. mmmmMMmm :)
sen blir det nog lite strumpor .. en 7 - 8 par för en 100kr.
kanske nån munk.. lite bigaroer.. brända mandlar.. kokosboll och..
jaa förmodligen nån onödig marknadsgrejj. :)

sen kanske kanske vi ska till min "gudfamilj"
har inte träffat dom på evigheter och aldrig på deras nya ställe i flen..
spenderade nästan hela mina sommarar hos dom när
dom bodde nere i mälarbaden.. brände rumpan och hade mig. hehe :)
men vi får se.. dom kanske inte är hemma.
dock blir det nog att åka peagout cab dit.. :)
ska låna Ps mammas bil och brumma dit med.. nice! :)

det här inlägget gick ju smidigt och lätt..
får vi ta och göra fler gånger tycker jag. :)
xoxo.

2 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Det är absolut ingen fara! Jag skulle ändå tacka nej i dag till dig. Vi skulle inte orka packa med barn och sånt för att gå på en trång marknad. Det får bli nästa år när hon kan gå själv en bit! :]

Anna Högrelius sa...

Nu har jag lagt till ett alternativ (så som jag gör i dag) så rösta gärna igen! :]