Pages

måndag, juli 28, 2008

Prel. Boka.

Tänkte bara påminna mina vänner om att
det är nog dags att börja boka upp er för
lite födelsedagsfirande när det kommer till mig..

jag tänkte dock höra vilken helg som passar ER bäst.
antingen kommer det att bli
  • Lördagen 23 Augusti
  • Lördagen 13 September

Så lämna gärna en kommentar om vilken dag som passar..
kan ni båda lika bra är det bara att skriva det.
blir nog inte direkt nån drickar fest..
men det kommer ju inte vara så att man inte får
göra det om man vill..
men det lär nog inte bli så sent för en heldel..

vet inte om det jag ska satsa på kräftskiva eller grillning.
oavsett så kommer det nog inte bli barnfritt..
utan jag hoppas på att få se en hel del bebisar då. :)

Dock kanske jag ska säga att jag inte kommer kunna
bjuda på mat och så som jag gjorde förra året..
men tillbehör bjuds det ju på.. men t.ex kött eller kräftor
och sen det man vill dricka tas med av respektive. :)

xoxo.

8 kommentarer:

Denise sa...

Jag röstar på grillning! Lättare för mig att kunna ta med ngt då. Sen datum spelar inte allt för stor roll, men helst september. Pussar och kramar. Btw, ring om du ska bada någe mer.. Sen funderade jag på de där svarta byxorna du visade mig som jag s att jag redan hade, men det skulle va skönt med ett par till.. nåväl, får komma in och titta i veckan. Hoppas på molnigt väder ngn dag så jag orkar cykla till stan.

Harmonisera Mera sa...

passar vilket som, vad jag vet nu!

Anna Högrelius sa...

Jag tror att den 23:e augusti passar bäst för oss, men jag är inte helt säker! Ska prata med Robin när han kommer hem och dubbelkolla.

Anonym sa...

svar: klart det ar bra att redan ha ett jobb, men det har jag ju redan (webbutiken), sa nasta jobb jag tar pa mig vilket blir heltid vill jag att det ska vara nagot riktigt bra/roligt for att annars kommer jag jobba ihjal mig :/ har ju dessutom redan erfarenhet fran en massa gamla jobb i sverige, allt fran mcd, jobba i affar till att sitta och svara i telefon. kanns dumt att skaffa sig annu mer erfarenhet inom nagot jag egentligen inte vill jobba med :P jag ska forsoka "halla ut" sa lange jag kan :) kram

Anonym sa...

aha jag forstar vad du menar. vet inte exakt vad dom kikar pa har, formodligen mer pa vilken skola man har fatt sin examen fran. men jag har inte mycket glapp det haller sa :) hall tummarna for mig! kram

Marie sa...

Vi kan inte den 23:e aug. Då är det släktfest hos min morbror.

Anna Högrelius sa...

Den 13:e september gick inte alls för oss. Min mamma och hennes man kommer hit den helgen. Då har vi inte träffats sen den 14:e juni, så.. :[

Robin H sa...

Hej Lilian!
Anna hade blandat ihop datum tydligen: Min far fyller 50år och har stort kalas den 23 augusti. Så vi kan tyvärr inte komma och fira dig då heller... :(