Pages

fredag, juli 25, 2008

Vaken.

sova vore trevligt..
men nej då.. jag ska vara vaken ja.
suttit här vid datorn i en timma snart..
tänkte att det skulle få mig att sluta vrida på mig.

och när jag som halv avslappnad ligger här och dotar..
va kommer då krypande över mitt täcke?
jooo en äcklig tvestjärt.. stavning?
man blir ju skit rädd ju.. menar enda som lyser upp är min dator..
och där mitt framför den kryper den fram..
tog den och kastade den iväg..
nu undrar jag vart den tog vägen..
hade helst sett den död.

nee suck.. va ska man göra.. ?
försöka sova är kanske bättre än att sitta med den här på magen.
xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Har tvestjärtar här på jobbet oxå! två st omkom idag, en av målarfärg och en av en sko. Hatar de äckliga små sakerna...

Anna Högrelius sa...

Usch, jag hade en tvestjärt krypandes upp för mitt lår i går! Äckliga små kryp!