Pages

söndag, juli 06, 2008

Zelda.

lite träningsvärk kan jag säga att har..
men gu va kul det är.. :)
har fastnat för Zelda.. var ju favoriten som liten..
och det håller än.

tråkiga är ju att jag inte kommer hinna spela
klart hela spelet.. och om man köper ett Wii..
så kommer ju jag få börja om..
vilket skulle vara väldigt frustrerande.

men men.. sånt är livet.
vet inte om P är så sugen på att köpa någe Wii dock.
jag har ju suttit framför det här och spelat
hela freda kväll och hela lördan..
nu kommer jag spela fram till F1 och sen efter..
tills ikväll då vi ska lämna tillbaka det.

egentligen inge bra att låna hem sånt här..
man blir ju fast. :)

Just precis har vi fått ny spis..
eller ny och ny.. nyare.. från mamma.
dom renoverade sitt kök och vi fick deras gamla..
vilket är nog minst 1 decenium yngre än våran.
spishäll är det ju.. vilket är himla bra. :)

nee spela spela spela. :)
xoxo.

0 kommentarer: