Pages

måndag, juli 14, 2008

Trööött.

åhh va jag är trött..
jag är fan mer trött nu efter v. 12 än innan.
iaf känns det så.. varför får inte jag vara pigg för?
vill bara sova hela dagarna långa..

sen är jag så likgiltig..
vill inte göra nått alls egentligen..
P som har semester nu vill dra med mig på saker..
idag har han dock låtit mig vara..
han har hållt på med bilen idag..

på torsda är det dags för vaccinsprutor inför egypten.
blir en för hepatit a och en för turist diare.

kan det inte bara bli i slutat av augusti så jag får
åka till egypten och inte göra nått mer än att
ligga i poolen och mysa. :)

btw så tjatar just nu folk i den bf tråd jag följer på fl.
om livmoderskanten.. och om man känner den.
jag försöker känna.. men jag fattar inte riktigt vad jag ska känna.
men jaa så viktigt är det ju inte..
dock tror jag att jag har för mycket bomull
i magen för att känna nått. hehe :)

btw nån som vill köpa ett presentkort på Nasty Tatoo?
har ett på 400 kr.. vilket jag inte kommer hinna utnyttja
tills det går ut i sep.. tänkte mig kanske en 200kr.

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Jag har ju sagt åt dig att lägga på en hundring så förlänger de presentkortet.
BM sa att min livmoderskant gick upp till naveln nu, men jag vet inte heller vad jag ska känna =) Vi är lika "dåliga" båda två på det här med kroppsliga förändringar i graviditeten ;)

Anonym sa...

salj pa blocker kanske? :)