Pages

onsdag, augusti 20, 2008

Buff buff.

igår låg jag innan jag skulle sova..
spelade som vanligt först den lilla fåret som
jag fått av D för magen..
sen låg jag på rygg med händerna på magen
med helt svart runt omkring mig.

sen låg jag där ett tag och bara var och andades.
då kände jag ett liten buff.. det var inget nervryck..
inge tarmgrejj.. inget annat än bebis.
efter det kände jag två små buffar till. :)
inga hårda sparkar bara små, små buffar.
de kändes nog inte utanpå..

tänkte ärligt talat in på det heller..
mer än efteråt då jag försökte känna efter i efterhand
om det hade känts på mina händer.
men det är svårt att känna efter i efterhand.. hehe :)

xoxo.

3 kommentarer:

Harmonisera Mera sa...

Åh! Spännande. :)

Denise sa...

Va roligt med buffandet!! Hoppas fåret kommer bli en puffmagnet i framtiden =) Så fort du vill ha reaktion så spelar du det. Sen om någon vecka kommer du känna titt som tätt =) Eller så har du en lugn bebis i magen vilket du är tacksam för sedan ;)

Marie sa...

Va kul! =)