Pages

fredag, augusti 08, 2008

Ultraljud.

det var en bebis i magen.. :)
en liten liten en.
himla kul faktiskt att få se den.

mitt BF blev flyttat till den 12 januari..
så nån större ändring blev det ju inte.

lite kul grejj som hände var att dan innan
vi skulle pratade jag och P lite om det..
så sa jag att så kommer dom säga att gelen är kall..
(menar det gör dom ju alltid på film)
men de gjorde hon inte.. hehe
hon sa däremot att gelen är inte kall..
och det var den ju inte.. varm var den ju. :)

och neej vi kollade inte könet.
P ville ju inte så så fick det bli..
jag hade ju aldrig kunnat hålla mig..

nu håller jag på och åka överallt för att visa bilderna.
så vi kanske ses.. :P
nee men jag ska jobba i tunapark 17-20.

xoxo.

2 kommentarer:

Harmonisera Mera sa...

Spännande spännande. :)

Verrix sa...

O va kul:D
Kan du inte lägga upp bilderna här så man får se ;)

kramis