Pages

måndag, augusti 04, 2008

Hård.

idag hade P uppkörning för Mc körkort..
och självklart så klarade han det! :)
nu har han ju hur många olika körkort som helst..
det är bil, mc, lastbil och alla truckar.
jag tror jag nöjer mig med bil..
kankse kanske försöker mig på ett mc kort..
men det blir isf långt in i framtiden.

en liten rolig sak.. tycker iaf jag.. som hände inatt..
vaknade att jag var kissnödig som alltid nu förtiden.
var ena sidan av magen hård medans andra sidan mjuk..
kanske var bäbin som låg där.. jag lossas iaf det.
lite mysigt var det faktiskt när man tänkte att det var det. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Fråga Patrik om han vill köpa en motorcykel: Suzuki GSX 400 FWS årsmodell -84 svart =) Jakob frågar...
Hälsa Patrik att han var duktig som klarade körkortet!

Marie sa...

Ja va kul att han klara´t! Och det är säkert bebis, när det var hårt på ena sidan. Typ baken som putar där eller nåt. Hehe