Pages

söndag, augusti 03, 2008

Ledig dag.

jag blir tokig på att när man äntligen
har ledig och kan sova hur länge som helst..
nee då vaknar man och kan inte somna om
exakt samma tid som jag alltid brukar gå upp ivanliga fall.
dumma kropp. :)

idag vill jag göra någonting..
visst F1 vid 14.. med dit är det långt till.
men förmodligen blir det bara att sitta här..
framför datorn och tvn och inte göra många knop.

varför ska det vara dåligt väder när jag är ledig?
varför är det inte stekande sol och jätte varmt då för?
jag vill bada och sola hela dagen lång.
men nee massa moln på himlen är det istället. usch.

kom sen på va jag ville göra..
åka och kolla lite i baby affärer..
men tydligen är inte alla öppna idag.
iaf av dom två jag vet om; Babyproffesen och Barnenshus.
tråååååk!

xoxo.

1 kommentarer:

Marie sa...

Babyproffsen och Barnens hus är öppna idag.. Barnens hus är öppet till 16 och Babyproffsen 15. Iaf har det varit så andra söndagar. =) Fast nuuu är de ju stängda förstås.