Pages

söndag, augusti 31, 2008

Har igen.

jada da var man tillbaka pa internetcafet..
har ar det himla skont.. 40+ varje dag..

igar var vi dessutom och snorklade.
jatte kul var det och helt fantastiskt.
man blir sa himla lugn under vattnet
dar man far se hur mkt fiskar som helst.
sag nemo och alla andra farg glada akvariefiskar.
men jag sag aven en varan!

rod ar jag som en krafta men jag hoppas det
ska ga over till en mer brunfarg snart..
och eftersom det ar en hel vecka kvar borde det funka..

har last ut pa smallen och har nu tvingat P till
att lasa den.. jag har aven last ut Jenny S och haller
nu pa med Matilde.. bada skrivna av Denise Rudberg.

nee har inte lika lang tid den har gangen..
men hoppas alla har det bra dar hemma.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Snorkla i Egypten är ett måste! Så himla fina fiskar och stora pelare under vattnet med koraller och grejjer. Jag fick blåsor på kinderna för att jag brände mig i solen!