Pages

söndag, augusti 17, 2008

Å! Va kul.

igår kom vi äntligen iväg på en runda där vi kollade bebis saker..
allså besöktes BabyProffsen, Babysmart & Barnens Hus.
sen besökte vi även 2 små butiker på köpmangatan.

shit va mkt saker det finns..
och jag tror inte man behöver hälften..
men det är iaf roligt att titta. :)
imorrn går jag in i vecka 20.. shit snart halv vägs! :)

sen var det ju också åfesten igår..
var först på förfest på hos Pe&M och så firade vi
även att Pe fyllt hela 25 år.. snart är vi vuxna.. kanske. :)
det var himla trevligt som vanligt när the gang är på g. hehe
mkt skratt blev det och ett bord gick sönder.
jaa jag säger då det.. hehe.

en annan var ju nykter.. men spelade inte jätte stor roll..
förutom att jag äter snacks som jag aldrig fått nått sånt innan..
annars är jag inte direkt nått snacks människa..
men utan alkohol så blir det att man äter.. och äter.. och äter.
tur att det inte är fest hela tiden.. hehe :)

fyrverkerierna som sen var på åfesten..
var helt fenomenala.. älskar fyrverkerier.
och ibland kändes det som man stod i allting. :)
åfestens fyrverkeri slår nyårsafton med hästlängder!

idag har jag jobbat..
men det verkar som hela etuna är bakis..
för det var knappt någe folk alls.. och vi fick urdålig försäljning.
nu har jag ätit lite ming och kollar lite smått på os.

blir väl att surfa runt och fortsätta med os resten av dan.
hoppas ni haft en mysig helg!
xoxo.

1 kommentarer:

Verrix sa...

Jag rekomenderar Barnens Hus starkt. Trevlig och väldigt kunnig personal. På Babyproffsen är dom oftast tjuriga tycker jag.

Vart ligger babysmart? har inte hört talas om dom :S

Allt bra annars?