Pages

torsdag, augusti 21, 2008

Jobbigt.

suck måste jobba imorrn..
för en av våra extra har helt missat att
hon ska jobba.. blir så trött..
inte nog med att jag egentligen borde göra
massa ärenden och packa till Egypten.

jag borde mest av allt vila så jag blir
frisk innan månda..
men nej lilian ska jobba.
kommer dessutom jobba på lörda så
då blir det 7 dagar i rad som jag jobbat då.

ska bli såååå skönt att jag åker till iväg på sönda.
efter det är det omöjligt att ringa in mig.
hade jag varit hemma och haft semester hade jag
säkert fått jobba nån gång ändå.

och så blev den brasilanska vaxningen inställd också..
för hon som skulle göra det kunde inte pga sjukdom.
verkligen min dag idag.. suck.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Fick 2 samtal idag från min kollega. Inga svåra frågor och jag lider inte av att hjälpa till per telefon. Men om jag hade blivit ombedd att åka in så vetta fan hur glad jag varit =/ Klart du vill vara till lags, men se till att inte bli utnyttjad!