Pages

onsdag, augusti 06, 2008

Kaka.

idag har jag varit duktig och röjt ivår lägenhet..
inte så att jag dunderstädat..
men ändå.. tycker jag var lite duktigt iaf. :)

imorrn är jag ledig.. och då ska det bakas med mamma.
bullar, american cookies och jaa.. va mer.. ?
tips på nån god kaka som är bra att frysa in.

allså nån mer som drabbats av inkontinens under grav?
inte för att jag har råkat ut för det massor..
men 2 ggr nu har jag nysit så det har kommit lite kiss.
båda gångerna har jag varit hemma..
så ingen biggie.. men ändå. hehe :)

apro på kiss.. så går jag omkring och har en kissnödigkänsla
typ hela tiden.. men oftast är jag inte kissnödig..
utan det känns bara som jag är det.
så nu går jag jämt omkring och håller mig känns det som.

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Stackare. Jag har problem med tarmarna istället. Inte så mkt kissblåsan =) Du kan ju ha en lite större binda på dig under jobbet om du är orolig... Annars är det knipövningar som gäller! Gör dem medans du sitter på toaletten och typ avbryt strålen i några sekunder och släpp några sekunder och upprepa några ggr.

Anna Högrelius sa...

När jag skrattade så kunde det komma några droppar. Samma sak med nysningar! Gör som Denise tipsade om, för det funkar och är dessutom jättebra att ha gjort efter graviditeten.