Pages

söndag, augusti 03, 2008

Varför?

just sett Hancock där Will Smith spelar
en alkoliserad superhjälte..
ingen höjdar film men helt okej söndas nöje.
igår så vi på Wanted.. typ övernaturliga lönnmördare..
mycket supernatural på sommararna.
den har premiär i sverige 12 sep.

Ju fler filmer jag ser på som har haft premiär
efter SATC filmen blir jag bara mer och mer irriterad.
när ska den komma på dvd kvalite??
jag blir tokig.. jag vill ju se den igen.

nee dom lägger ut filmer som inte ens kommit hit..
men satc som hade premiär den 30 maj.. över 2 månader sen!
den kommer ta me f*n inte. gahh sur det är var jag blir.
lovar jag kommer hinna se Batman innan jag ser satc filmen igen.
varför... varför är det så här för?

ont imagen har jag också för jag ätit för mkt chokladpudding.
men det har jag bara mig själv att skylla. :)

xoxo.

0 kommentarer: