Pages

söndag, augusti 24, 2008

Egypten.

imorrn åker vi med flyget 6.00 typ..
men redan idag åker vi till Arlanda Hotellet
för att sova där innan vi måste gå upp innan 4.00

flyget tar ungefär 5h..
så vid lunch borde vi vara framme i varma egypten.
ska tydligen vara 33 grader och sol imorrn. mumma. hehe :)

jag vet inte hur mycket internet jag kommer kunna
få tag på.. men oftast brukar det inte vara svårt
att få tag på internetcafeer.. så någe uppdaterande lär det blir.
men räkna inte med det.. dock tror jag att jag kommer ha
svårt att vara ifrån en dator med internet i 2 veckor.
så vi lär nog höras.

annars så är jag återigen på svenskmark på kvällen 8sep.
xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Det finns ofta datorer på Hotellet, så oroa dig inte =)
Hoppas ni får det bra! Ett tips ang det där med att du inte vet vad du "får" och "inte får" göra som gravid: köp Amelias Vänta Barn-tidning. Den har jag läst det mesta jag vet numera...

Anonym sa...

ah, ha det sa skont och njut nu innan bebbe och allt kommer ut ;) sag dina mess pa msn, om det var viktigt ar det bara o maila pa bettieee@gmail.com kram :)