Pages

torsdag, augusti 28, 2008

I Egypten.

da var man har..
i egypten.. eller jag har ju varit har nagra dar nu.
det ar jatte skont.. forutom att jaa..
jag har fatt ont i magen som inte vill ga over..
kanns typ som jag fatt magkatarr eller natt.
och ingen medicin har jag ju med mig.. humf.

annars blir jag ofta ratt irriterad pa Ps familj..
alltid nar vi sager en tid sa kommer dom forsent,
om det inte ar 5 min sa ar det 15 min.
jag blir verkligen tokig.
vet man att man har en tendens att komma sent
och marker att nan blir lite irriterad forsöker man val
att ställa sin klocka pa en lite tidigare tid.. eller?

här är det iaf varmt.. 40+ typ hela tiden.
men det ar inte samma värme som man
skulle ha om man var hemma utan 40 kanns mer som 30.

bebis har iaf vaknat till ordentligt i magen. :)
sparkar som tusan om jag ligger pa rygg innan jag ska sova.
vilket ar valdigt mysigt.. men an sa lange ar den för
klen för att den sparkar inte sa hart sa P kan känna.

köpte mig boken pa smällen pa arlanda..
sa den haller jag pa att läsa..
känner dock inte igen mig speciellt mkt..
förstar ärligt talat inte hur man kan skylla sa mkt
pa en graviditet som vissa gör..
visst vissa saker.. men vissa tar nog lite friheten
och skyller allt pa det..

nu ska jag fortsatt läsa mer bloggar..
36 inlägg hade jag pa bloggkoll när jag tittade..
eller 45 eller mer.. men fran en blogg markerar jag bara
redan last for den skriver aldrig nage vettigt.

kommer inte in pa facebook eller msn..
vilket är lite irriterande..
men men.. nästa gang kanske. :)

xoxo.

3 kommentarer:

Denise sa...

Härligt att du börjar få känningar i magen. Mindre roligt med det onda i magen =(
Se till så magen växer nu så vi kan ta vårat kort med magarna mot varandra, hehe =)

Anna Högrelius sa...

Ha så jätteskönt nere i värmen! Härligt att det börjar kännas inne i magen. Den känslan är väldigt väldigt speciell! :]

Och hur man blir under graviditeten är väldigt individuellt, Lilian. En graviditet är aldrig den andra lik!

Harmonisera Mera sa...

Skönt att ni har det bra. Trist att du inte kände igen dig i boken, den var min bibel. :) Men men, smaken är som baken. Krya på dig med magen.