Pages

måndag, september 01, 2008

Nedstamd.

idag var forsta gangen jag nansin kollat
pa en djushow och kannt obehag..
inte pga att det var ormar med i showen..
utan for att det kandes som jag kollade pa djurplageri
och alla andra runt omkring mig klappade i handerna.
forstar inte.. i sverige skulle man aldrig fa behandla
natt djur pa det viset..
kasta upp dom i luften, bita i dom, hetsa dom..
och dessutom bli belonad med applader..
neee usch.. jag gick darifran.

imorn ar det min fodelsedag..
men jag tror inte den blir nage speciell..
vilket kanske ar tontigt att bli lite daven av.
men jag struntar i alla som sager att nar man blir
aldre sa ar det inte kul att fylla ar..
jag alskar att fylla ar.
jag alskar att fa massa overaskningar..
det ar inte som jag far massa overaskningar annars..
menar iar har jag inte fatt nan alla hjartans dag present..
ingen varit tillsammans x lange present..
och nu kanske jag inte ens far nagon liten morgonpresent..

och inte kan jag gora nagra himla smileysar pa det
har himla tangentbordet heller.

nee usch..
kankse hormoner eller natt..
men arligt talat.. vore ju bara latt att ta den ursakten..
jag ar val bara lite nedstamd.

P har iaf kommit in i boken pa smallen..
och jag borjar nu undra om det var sa bra
att han laser den.. han ar ju redan sa himla noga
med att jag inte far sitta i rok eller smaka nan alkohol eller liknande..
fatta nar han last den har..
vi ska redan borja ga ut och ga nar vi kommer hem..
for vi maste motionera for babis skull...
iofs far vi se hur det gar med den saken..
men anda.. kankse kommer angra att han laste boken.
dock tror jag inte det.. hoppas iaf.

nee nu ska jag lasa igenom va ni skrivit i era bloggar.
xoxo.

3 kommentarer:

Denise sa...

Lilla gumman. Klart vi som är dig närmast förstår att det är tråkigt för dig att inte få en födelsedag som du brukar när den nu är så speciell. Jag har insett att de bara blir tråkigare coh tråkigare... Vi kan inte annat göra än att fira extra mkt den 13 ;)
Se till att Patrik inte blir för dominant i den här graviditetsfrågan- det ska vara ngt positivt och härligt, inte ett tillfälle att bli styrd och leva med en massa "inte får".
Motion- du ska ju börja vattengympa med mig! Idag blir 3:e ggn och det ska bli skönt =)
Vi får helt enkelt börja ta promenader under helgen. jag orkar nog inte med så mkt mer, och du ligger bara en månad efter mig, och jag som är träningstokig börjar få det jobbigt, så du ska ta det smålugnt du med!

Anonym sa...

grattis pa fodelsedagen gumman ;) som denise redan sa, nar ni kommer hem far ni fira ordentligt, kan ju bli lite svart att ge en massa presenter och overaska och sa nar man ar pa resade fot som ni. men ha en superbra fodelsedag iallafall, kram! :D

Anna Högrelius sa...

Grattis grattis grattis på din dag!! Hoppas att du fick en riktigt fin dag ändå. :]

Men alltså, jag tycker att det är fint av P att han är orolig och inte tycker att du/ni ska sitta i rök eller att du ska smaka alkohol. För mig är det självklart att man ska undvika sånt. Det handlar liksom om 9 månader för bebins skull. Sen får du ju göra vad du vill!
Tycker iaf att det är sött när männen är oroliga. Det är ju hans bebis också som han vill ska må bra!

Ta hand om dig och se till att ni har det riktigt bra!
Kram!