Pages

fredag, september 12, 2008

Smaklökar.

hmm.. jag vet att en del kan ändras
när man är gravid och så..
men inte läst att smaklökarna kan ändra på sig..
dock känns eller smakar det som dom gjort det.

saker smakar inte riktigt som jag kommer ihåg
att det ska göra..
i egypten var det ju svårt att jämför då det inte är som hemma.
men sen jag kom hem tycker jag inget direkt smakar samma..
det är inte äckligare eller godare..
bara lite annorlunda.. hmm.. knäppt va? :)

just ätit lite specialstekta nudlar från ming. :)
frågan är va man ska hitta på ikväll..
P är på kick off i sthlm och kommer hem imorrn
innan min Sena Födelsedagsfest.

lite tråkigt att sjukdom hindrar vissa att komma..
men det är inte mkt man kan göra nått åt det.. tyvärr.
krya på er!

xoxo.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Hoppas att ni går jätteroligt i kväll! Känns skittrist att vara sjuk, men jag vill inte riskera att smitta ner gravida kvinnor med bronkit. :[

Vi får ses när jag blivit frisk! Hälsa alla från oss! :] Kram!