Pages

onsdag, september 03, 2008

Min fodelsedag.

idag ar det battre an det var sist..
tankte dock beratta om min fodelsedagen
som kanske inte var topp topp.
men jag fick forst tarta fran hotellet..
helt okej tarta for att vara en egyptisk tarta..
sen sa fick jag en stor fin vattenpipa av P.

sen gick vi till stranden och var dar..
akte lite waterslide och fick saltvatten i munnen.
sen skulle P och hans syster pa city turen vi akte pa igen..
men dom akte istallet till bara till bazaren och
shoppade medans jag stannade hemma.
holl pa och bli valdigt irriterad nar dom var borta i 5.5 h
men sen nar dom kom hade dom presenter till mig..
iform av ett par fina flippflopps och 2 fina flaskor
som jag kan ha parfymen jag kopte veckan innan
fran en parfym fabrik har i hurghada.

fick aven en extra kruka eller va man ska saga till min vattenpipa.
som jag far vanta med till slutet av januari for att prova.

sen akte vi ivag och at pa mcdonalds. hehe
jaa jag fick bestamma vart vi skulle och dit blev det.
dom har mcdelivery har.. borde vi ha hemma..
bara ringa ett nummer sa kommer dom korandes med ens mcd.
har dom det i usa bettan?

dock blev det mindre roligt sen ..
da jag drabbades av jalla jalla mage..
dock valdigt konstigt da jag forts var hard i magen.
och allt som ville komma ut var sma harpluttar..
men tarmen kramade ut dom en efter en..
trodde jag halvt var i forlossning..
hela jag vreds sonder kandes det som nar jag satt dar.

men nu ar det bra..
hehe iofs tror jag inte det finns nage mer i mina tarmar..
och man kan ju se det som en valdigt smartsam tarmskoljning.. hehe

jag borjar langta valdigt mkt efter mat hemmifran..
nu borjar valdigt mkt smaka lika dant.

P laser boken mer och mer..
och nu maste jag borja med knipovningar..
hehe han ar ju egentligen for gullig..
igar kande han aven en lite spark da han lyssnade pa magen..
han tyckte den var lite klen..
men jaa det kommer nog hardare sen.
har last att bebis ska vara 27 cm nu..
fortstar inte var den far plats.. menar livmodern verkar
inte ga mkt hogre an naveln..
vilket gor att ibland ser magen valdigt kul ut..
helt platt fram till naveln sen varsta harda kulan..
och sen relativt platt igen.. hehe

nee maste hinna lasa bloggar ocksa.
xoxo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, mcdelivery! nej, det finns inte har, men drive-through finns daremot pa varje mcd for alla ager ju bil har ;) kram

Marie sa...

Bebis ligger inte utsträckt, så 27 cm blir inte så långt egentligen därinne. =) Kul att P också känt nu! Btw, har du nån B-plan till din födis, eller kommer vi grilla även om det är svinkallt?

Denise sa...

Glömde skicka sms igår, men Grattis på namnsdagen i efterskott! Kram