Pages

fredag, september 12, 2008

Äntligen!

Sex and the city har äntligen kommit ut..
verkar inte vara swesub på den men who gives!
dvd version! ÄNTLIGEN!
Väntat sen jag såg filmen i slutet av juni.
den heter extended cut också..
så jag hoppas det kanske är med lite jag inte sett också..

men sen är det ju typiskt att P inte är hemma..
och imorrn är det ju festen.. men sönda.. ja sönda då ska den ses.
ikväll blir det kankse Cruel Intentions..
får se om jag får hem den.. älskar sarah michelle gellers roll. :)
ända dåliga med filmen är slutet.. tycker jag iaf.

hehe förstår det inte egentligen..
men jag älskar bitchar på film och i serier..
typ i AMNT har många av mina favoriter typ varit
dom som varit mest hatade i säsongerna..
egentligen inte för att dom varit bitchar,
utan för jag tyckt dom har tagit bäst bilder..

xoxo

0 kommentarer: