Pages

lördag, september 27, 2008

Dröm & Serier.

nu har jag äntligen haft en dröm där typ en
förlossning var iblandad.. eller jag drömde inte om
själva förlossningen.. men jag drömde att jag hade
värsta bauta magen och var uppe på förlossningen för att föda.

knäppa var att jag istället för att föda nån liten bebis
födde fram två stycken 3 eller 4 åringar, en flicka och en pojke.
dom hade pagelångt blondt hår och var himla söta.
men efter att ha varit på bb ett tag sa jag till P att
han fick gå och lämna tillbaka dom.
jag ville ju ha en bebis och jag tyckte inte om dom där barnen.
hehe :)

igårkväll så fick jag P att kolla på 2 avsnitt av Heroes..
men han föll inte direkt.. och ville inte fortsätta kolla..
jag ska dock övertala honom.. menar på 2 avsnitt kommer
du ju inte in i en serie.. då presenterar dom ju bara karaktärerna.

fick ju han förut att kolla på lost..
men efter 2 säsonger gav han upp.
skulle dock vara så kul om vi hade en serie
som vi kunde kolla på tillsammans.
tror inte att nån av mina andra serier är nått han vill se.
men jaa kanske inte får han till att kolla på nån serie. men men.
va också och köpte lösgodis på GrevGott.. mumma. :)
inte ofta man tar sig dit för att handla.. men shit.
va mycket godis man plockar på sig..
fast man bara tar nån eller några av de sorter man väljer.
100 kr tror jag allt godis gick på.. är ju över kilot!

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

GrevGott har ganska bra sortiment. De är de enda som har "sura avloppsrör". Mmmm tungan värker bara jag tänker på dem ;)
Blir det vattengympa för dig imorgon?