Pages

fredag, september 26, 2008

BM Besök, v.24.

just hemkommen från barnmorskebesök.
där verkade allt var bra.

Mina värden var:
SF-mått: 21 (livmodernsmått tydligen)
Blodsocker: 4.9
Blodtryck: 120/75
Protein/Glukos: +1 (äggviteämnen i urinet)

Bebis hjärtslag: 140

det där med proteinet var väl kankse inte super bäst..
men ingen fara sa hon.. vi ska bara ta urinprov nu varje gång.
hade även gått upp 5 kg sen inskrivningen..
vilket stämmer helt med mina egna beräkningar.

när jag skulle hem tog det ett bra tag innan moppen ville starta.
ahh blir galen på den ibland.
den kan lixom inte vara bra mer än 1 månad eller så.
sen måste den krångla lite.. men igång gick den ju.. tillslut iaf.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Jag var där kl 8. Och det går alltid snabbt så jag tycker det är så onödigt att förlora 1½ timme från jobbet för att gå dit...