Pages

tisdag, september 30, 2008

Stressdag.

idag har jag stressat som en tok hela dan..
iaf känns det som det.
började med att det skulle vara butiksmöte vid 9.
först var det tänkt att vi skulle äta frukost samtidigt..
men typ kvart/tjugo över får jag ett sms om att jag ska
äta hemma eller köpa med nått.
slänger då i mig lite fil och lite mackor.

åker sen med moppen till jobbet och är ändå där
10 i så jag går och köper mig en banan.
mötet var det inget stressande på..
men sen så öppnade jag och började skylta om för de
senaste gångerna har inte varorna kommit särskilt tidigt..
typiskt nog kommer varorna redan innan 11 den här gången.

skyltade om snabbt som sjutton
och sen så började jag med varorna..
mesta dels av tiden hade vi bra med kunder så jag hann
inte så mkt av varorna som jag hade velat.
hade en timma mellan 14 - ca 15 som det var
rätt lungt då jag hann en hel del.
och jag sålde faktiskt himla bra idag.. mkt nöjd. :)

men sen började det krånglas med lite kläder precis när jag typ
skulle gå hem och så.. så jag kom inte från jobbet förrens 15.20.
gick till hurtigs och slängde i mig en ost och skinkbaguette.
efter det gick jag till min moppe.

först fick jag igång moppen men sen dog den på en gång.
efter det var den stendöd.
ringde P och han kom och skjutsade mig till vattengympan..
när jag klev in i lokalen hade dom redan börjat.
skyndade mig att byta om och duscha och hoppade sen ner
och gympade på som sjutton med alla andra gravida. :)

efter det var D så snäll och gjorde mig följe till moppen..
där P skulle möta mig och försöka hjälpa mig få igång den.
det lyckades vi inte med så den står fortfarande kvar inne i stan.
P skulle på Rotary act styrelsemöte på Mdh så jag fick
springa till bussen och fick då sjukt ont i nedre delen av magen..
och området över venusberget.. mitt sk. muffträningsvärk.
nu har jag jätte ont bara jag går.. :(

åkte buss hem till mamma och åt där potatismos och kassler i chilisås.
sååå himla gott.. hemmalagat potatismos är bland det godast jag vet.
sen kom P och hämtade mig på motorcykeln..
det var himla kallt kan jag lova. brr brr.

nu sitter jag hemma och är jätte trött..
börjar få smått panik att jag än inte skickat in papprerna för hp.
ska ge dom till chefen efter imorrn..
får faxa dom till henne.. går ju inte att skjuta på det längre.
kan ju vara bra att få iväg papprerna så man vet om man
får hp eller inte.. men det gäller ju att som sagt skicka papprerna också.

100 dagar kvar på lörda.
då ska jag och P gå ut och äta och fira lite..
på grappa kanske.. P tycker det är gott där..
jag har aldrig ätit där.. myspys iaf. :)

xoxo.

0 kommentarer: