Pages

torsdag, september 25, 2008

Drömmar.

undrade förut vart mina konstiga drömmar
som man tydligen ska ha under graviditeten tagit vägen.
i natt hade jag två stycken..

den första var bebis som rörde sig i magen
och sen helt plötsligt så kom det en armbåge utstickande..
allså man såg hela armen fast med mitt skin över då
bebis fortfarande var i magen.
efter ett tag så stack den ut huvet och P killade den under hakan.
väldigt weird.

andra drömmen var inte alls rolig alls.
då drömde jag att jag satt på toa och när jag
torkade mig kom massvis med blod.
jag bara gallskrek på P.. han kom och sen
var det en tjej (?) där också som sa: jaha det kom blod.. och?
då sa P att det ska inte komma någe blod.
vaknade av att jag grät och jag kunde inte sluta..
men efter att ha insett att det bara var en dröm
och att bebis sparkat lite lägligt slutade jag.
men man var lite skakad hela förmiddan ändå.

nu ska vi snart iväg till kvcksund för att fira Ps pappa.
äta lite smörgåstårta är aldrig fel. mumma! :)

xoxo.

1 kommentarer:

Sofia sa...

Usch va otäck dröm..drömmer massa konstigt..hoppas du får trevligare drömmar i fortsättningen..underbart o drömma om att bebisen kommit..men man blir besviken när man vaknar ;)