Pages

tisdag, september 09, 2008

Magknip.

natten var mindre rolig..
magknipet fortsatte och jag satt på toa
och stod i duschen om vartannat för att lindra.

just nu är det bättre om jag ligger still..
men rör jag mig så får jag magknip igen.
måste gå över till imorrn.. kan inte ha så här på jobbet.

jobbiga är att jag nu börjat flaga för duschen inatt
torkade ut min hud som fan..
ska smörja in mig.. kanske ställa mig i duschen
och peela lite sen.. men just nu vill jag bara ligga ner..
inte röra på mig.. bara slippa smärta.

hjälper ju inte heller ha skitungen där inne sparkar
på hur mycket som helst.. spelar ingen roll hur jag ligger
eller sitter så känner jag den där inne kicking away.
den har fått någe favoritställe som det tycker
om att sparka på också.. typ troslinjen..
eller va man ska säga om den linjen som går under magen.

suck jag som har vattengympa idag..
men som det verkar just nu funkar det inte.
jag har dock tid på.. så det kan ju kanske gå över. hoppas.

xoxo.

0 kommentarer: