Pages

torsdag, september 04, 2008

Sol o Vind.

dagarna fortsätter med sol..
men det har nu blast nagra dagar sa alternativet
att ligga under ett parasol i skuggan finns inte..
blir att min tid i solen bli längre än det brukar annars..
men ända blir det kortare tid som jag är och badar..
da jag inte orkar lika länge..
gar in och sover lunch eller va man ska säga
tills det är dags att dra iväg och äta midda.

idag hade vi tänkt att aka till en aqua park..
men det kostade 700 egp.. som star i typ 1,25 kr
för 3 vuxna och 2 barn..
sa det skippade vi.. för dyrt helt enkelt.

lämnade in min ring pa lagning nu ikväll..
skulle bara kosta 60 egp.. för allt!
hemma kostar det 500 kr per sten..
om det stämmer sa kommer jag bli väldigt glad.

nu har man börjat med nedräkning..
usch.. 5 dar innan man jobbar igen.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Att du vågar lämna in ringen. Jag är skeptisk till billiga saker i utlandet ;)Hoppas den blev fin iaf!