Pages

söndag, september 14, 2008

Födelsedagsfirande.

tänk att man kan ha trevligt utan alkohol.
who knew :P hehe
igår var allså min födelsedagsfest.

fick många fina presenter:
  • Presentkort CarinoSpa
    - Brasilansk vaxning here I come! :)
    Detta fick jag av M&K och P&M
  • Säsong 1&8 av Vänner & Trisslott
    - Nu har jag alla säsongerna i slim! :) (Vann 50kr!)
    Detta fick jag av mina Kusiner m. Familj.
  • Säsong 2 av Despeate Housewives
    - Ska bli kul och se extra matrial man inte sett.
    Detta fick jag av D&J
  • Elgrill och Grillbestick
    - Pappa missuppfatta mig när jag sa att jag behövde en grill..
    men nu har jag iaf en grill.. :)
  • Säsong 8 av Vänner
    - Ja jag fick 2, men jag ska byta denna tror jag mot Heroes.
    Detta fick jag av min bror.
  • En stor lila diamantformad prynad
    - P har ju redan gett mig en stor fin vattenpipa i Egypten..
    men han köpte även detta som han fraktade hem till mig. :)

jag tror det var allt.. hoppas verkligen inte jag missade nått..
tror inte det iaf.

knäppaste av allt var att några som jag bjudit inte kom..
och när jag ringde svarade den inte heller.. weird.
Det kanske finns en förklaring.. vi får se. :)
Spelade inte så himla stor roll att de inte kom..
tråkigare var det ju att inte P&M eller A&R kunde komma.

xoxo.

3 kommentarer:

Verrix sa...

Grattis i efterskott!

Verrix sa...

Måste bara fråga en sak. Jobbar din kille på Arena Personal?

Verrix sa...

Ah! Då var det han jag har vart o pratat med ang jobb o så.
Fråga han om det finns nåt jobb åt mej ;) hehe!
Tyckte jag kände igen honom på dina bilder. o då hade jag rätt.
Trevlig kille du har. Verkar jätte snäll och så. Hoppas han tar väl hand om dej nu när ni väntar barn ;)
kram Veronika