Pages

onsdag, oktober 28, 2009

Drömmar.

inatt har jag drömt som om jag vore gravid..
allså inte att jag var gravid i drömmarna
utan att jag drömt många konstiga drömmar som
man kan göra när man är gravid. förstår du!? :)

drömde först nått om att jag förlovade mig med en..
fast det var inte så himla romantiskt direkt utan
mer än pittyförlovning.. dock fick jag 3 ringar.. hehe
men han var nån sorts rocker eller liknande.

sen drömde jag om Daniel som skriver Korvasbloggen..
vi satt och pratade på en fest och hade allmänt trevligt.
jag var jag fast ändå inte.. menar vira och P fanns inte i mitt liv..
iaf så blev jag intresserad av han och jag flörtade med han..
och han flörtade typ med mig.. sen skulle jag gå och frågade om
han skulle med och det gjorde han.. iaf för att säga hejdå.
sen i drömmen läste jag dagen efter hur han skrev i sin blogg om mig.
väldigt virrigt.. men iaf så där stod det att han hade haft svårt
att säga hejdå till mig och jag hade frågat om han skulle med..
dock hade hade korvas på sina axlar och det ända som hände
var att han kramade mig hejdå för han har ju familj.
hur jag ens kunde försöka få honom at komma med när han
har familj förstår jag inte då jag är så emot otrohet..
men jaa.. drömmar är ju så himla konstiga.

för hur ofta drömmar man egentligen om nån man inte ens träffat?
har ju faktiskt bara läst hans blogg.
bloggar tar helt klart upp lite för stor del i mitt liv om jag nu börjar
drömma om folk som skriver dom.. hehe :)

0 kommentarer: